Lubrykant osobisty na bazie wody
Pojemność - 75 ml
Opis
Lubrykant osobisty na bazie wody marki Lelo
Lubrykant osobisty marki Lelo to żel intymny na bazie wody z dodatkiem aloesu. Żel intymny marki Lelo to produkt segmentu premium nie zawierający gliceryny, która zazwyczaj jest podstawą formuł żeli intymnych na bazie wody. Lubrykant wodny Lelo zawiera wyciąg z aloesu, guarany oraz żeń-szenia. Jego formuła jest jedwabista i nieklejąca, łatwo się zmywa i nie tłuści. Jest to produkt bez dodatku komponentów zapachowych, wolny od parabenów oraz substancji drażniących. Produkt jest bezpieczny dla obojga partnerów, długotrwale nawilża i zapewnia maksimum przyjemności w stosowaniu. Może być używany zarówno podczas stosunku jak i masturbacji. Produkt jest również bezpieczny dla silikonowych gadżetów erotycznych oraz lateksowych prezerwatyw. Można go również używać do aplikacji kubeczka menstruacyjnego lub kulek gejszy.
Jak stosować wodny żel intymny?
Nałożyć na okolice intymne według uznania. Jeśli wystąpi podrażnienie skóry, natychmiast przerwij stosowanie i skonsultuj się z lekarzem. Lubrykant na bazie wody, będzie również współgrał z Twoimi ulubionymi gadżetami erotycznymi oraz prezerwatywami. Wystarczy że użyjesz odpowiednią ilość lubrykantu na zabawkę lub na już nałożoną prezerwatywę.
Specyfikacja:
- Pojemność: 75 ml
- Bez parabenów i gliceryny
- Produkt bezzapachowy
- Zrównoważone PH
- Lubrykant nie jest środkiem antykoncepcyjnym
- Żel intymny może być używany razem z gadżetami ze szkła, metalu, kamienia lub silikonu
- Bezpieczny do używania z artykułami LELO i lateksem
Składniki:
Water, Propylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, Aloe Barbadenis Leaf Juice, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tetrasodium EDTA, Guarana Extract, Ginseng Extract, Avena Sativa Extract, Polysorbate-20, Aspartame, Polyquaternium-5, PEG-45M, Citric Acid
Szczegóły produktu
Przeznaczenie | Seks waginalny |
Smaki i aromaty | Lubrykanty klasyczne (bezsmakowe) |
Pojemność Lubrykantów | Mała (od 10 do 100 ml) |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.