Wibrator punktu G Zalo Versailles Marie niebieski
Opis
Marie G-spot Vibrator to nowoczesny i elegancki wibrator o luksusowym designie. Specjalny kształt sprawia, że perfekcyjnie stymuluje punkt G. Intensywne wibracje są na tyle ciche, by zapewnić dyskrecję. Urządzenie jest zaawansowane technologicznie. Posiada ono wbudowany moduł Bluetooth, łączący się w prosty sposób z aplikacją na smartfonie. Marie G-spot wyposażono w 8 regulowanych trybów wibracji, 4 tryby tematyczne, 3 tryby niestandardowe, tryb śledzenia muzyki, tryb flirtu. Wibrator wykonano z materiałów najwyższej jakości. Silikon Dow Corning przypomina w dotyku skórę i zapewnia delikatność. Ekskluzywne, lśniące detale to cechy nadające przedmiotowi luksusowego charakteru. Elementy metalowe są złocone (24-karatowe złoto). Ręcznie emaliowany wzór idealnie pasuje do całości. Do wibratora jest doczepiany złoty łańcuszek z elegancką zawieszką. Wibrator Marie G-spot jest dostępny w trzech kolorach (różowy, niebieski, czerwony). Gadżet jest zasilany za pomocą wbudowanego akumulatora, który ładuje się kablem USB.
Szczegóły:
-tryby stymulacji: 8 regulowanych trybów wibracji, 4 tryby tematyczne, 3 tryby niestandardowe, tryb śledzenia muzyki, tryb flirtu
-stymulacja punktu G
-silne, ciche wibracje (głośność <40dB)
-wbudowany, wewnętrzny moduł Bluetooth (za pomocą jednego kliknięcia łączy się z aplikacją na smartfonie)
-materiał: najwyższej jakości silikon Dow Corning (zgodny z wymaganiami FDA), części metalowe- złocenie 24-karatowe
-zasilanie: akumulator litowo-jonowy 530 mAh (ładowanie przez 1 h wystarcza na 2-4 h pracy urządzenia)
-ładowanie za pomocą kabla USB podłączanego do gniazdka lub do komputera
-wymiary: długość całkowita 200 mm, szerokość części do stymulacji 34 mm, waga 177 g
-3 warianty kolorystyczne: różowy, niebieski, czerwony
Zawartość opakowania:
-wibrator Marie G-spot
-kabel do ładowania USB
-satynowy pokrowiec do przechowywania
-karta gwarancyjna
-instrukcja obsługi
Szczegóły produktu
Przeznaczenie | Dla Kobiet |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.