Opinie o Nas
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Oferujemy łatwe i komfortowe zwroty gadżetów erotycznych i bielizny erotycznej przez Paczkomaty InPost lub kuriera. Czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni. W przypadku, gdy dany gadżet czy bielizna nie spełnia Waszych oczekiwań, albo po prostu się rozmyśliliście, dokonajcie darmowego zwrotu.

Ważne: Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. W przypadku bielizny konieczne jest przymierzanie odzieży na własną bielizną i nie odcinanie metek. Natomiast gadżety erotyczne możemy przyjąć tylko bez naruszonych plomb na oryginalnym opakowaniu producenta, czy rozerwanej folii na opakowaniu producenta.

Produkty brudne, z usuniętymi metkami i zerwanymi plombami nie będą weryfikowane przez producenta, co zmusza do odrzucenia zwrotu. Zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Nasze gadżety erotyczne są szczelnie zapakowane w oryginalne pudełka producentów. Każde opakowanie jest zabezpieczone naklejoną plombą, producenta lub naszą, której nie da się usunąć bez pozostawienia śladów, lub jest zafoliowane.  Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że nikt wcześniej nie otwierał opakowania, a zamówiony towar jest w pełni higieniczny. Usunięcie plomby lub folii uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie zwrotu.

REKLAMACJE

Staramy się prowadzić sprzedaż jedynie gadżetów erotycznych i bielizny najwyższej jakości. Jeśli jednak jakiś produkt posiada wady, możesz go zareklamować. Oferujemy roczną gwarancję od daty otrzymania produktu. Masz aż rok na reklamację wadliwej zabawki erotycznej. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi hurtownikami z Polski i Europy, dzięki czemu reklamacje rozpatrywane są naprawdę szybko! Prowadzimy stały monitoring reklamowanych produktów i staramy się eliminować takie przypadki.

Zwroty, jak i reklamacje są w 100% darmowe! Nie ponosisz żadnych kosztów, a produkt zostanie poddany bezpiecznej dla środowiska utylizacji.

Zwrot lub reklamacje, najlepiej przeprowadzić zgłaszając taka potrzebę pisząc na adres e-mailowy: sklep@arsamandi.pl odpowiednie oświadczenie. Z naszej strony szybko dostaniesz instrukcję co należy zrobić i gdzie wysłać zgłaszany produkt.

PAMIĘTAJ

Zwrot nie zostanie przyjęty jeżeli opakowanie gadżetu erotycznego będzie naruszone nawet jedynie poprzez zdjętą plombę lub usuniętą folię. Zwrot bielizny nie zostanie przyjęty, jeśli będzie ona nosiła ślady używania lub przymierzania i jeśli metki będą usunięte.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl